Ignore them tonight and you'll be alright


Status. 
Hold da helt op, hvor er det hårdt. Irriterende hårdt. 

Dem af jer som læste med på min forrige blog ved, at den her tid er ret svær for mig. Jeg bliver student i morgen.... Hvilket ikke burde være en svær tid. Men indtil videre, er det simpelthen præcis dét det er. I dag var jeg kort nede på skolen for at aflevere lidt bøger og være der for en veninde, som blev student. Der var huer over det hele og jeg kunne slet ikke holde det ud. Det er alt for overvældende. Når ting bliver for overvældende for mig, går det hele simpelthen i sort. 

Nu vil jeg bare have den skide hue og vinke farvel til alt det her stress og deprimerethed. Klokken 9:45 sætter min skønne veninde Nynne huen på mit hovede - og så er jeg færdig med dén sag. Min sidste eksamen er i engelsk, hvilket egentligt er okay i teorien. Jeg er helt udemærket til engelsk - men jeg er så bange for at klappen går ned og jeg slet ikke kan få formet ordene som jeg vil have det. Men uanset hvordan det går - så er det overstået klokken kvart i ti! 
Tryk på "læs mere" for lidt fremragende lyrik fra José González' hånd. 




Don't you know that I'll be around to guide you
Through your weakest moments to leave them behind you
Returning nightmares only shadows
We'll cast some light and you'll be alright for now
Crosses all over, heavy on your shoulders
The sirens inside you waiting to step forward
Disturbing silence darkens your sight
We'll cast some light and you'll be alright for now
Crosses all over the boulevard
The streets outside your window overflooded
People staring they know you've been broken
Repeatedly reminded by the looks on their faces
Ignore them tonight and you'll be alright
We'll cast some light and you'll be alright

1 comment:

  1. Har det på præcis samme måde! Blev student d. 22/6 og har stadig en helt overvældende følelse i kroppen, og noget der ligner magtesløshed. Der er så mange valg der skal træffes nu og jeg synes det hele er lidt uoverskueligt. Men mon ikke vi klarer den? :-)

    P.s. Tak for din rare kommentar på min blog for nogen tid siden (ift. et indlæg om, at jeg overvejede at lukke min blog)! :-)

    ReplyDelete