Jeg elsker at male. Med en pensel i hånden ved man aldrig hvor man bliver ført hen... og det er fantastisk. Jeg har desværre ikke malet særligt meget de seneste par år, men jeg ser frem til at kunne genoptage interessen med fornyet energi. Hvornår det så lige bliver - det er jeg ikke helt klar over. I aftes kunne jeg fornemme på det hele at der ville gå lang tid før jeg bliv indhentet af søvnen, så jeg fandt lidt sager frem. Dette er det resultatet indtil videre. Jeg ved ikke helt hvad det er eller hvorfor jeg har malet det. Det er egentligt heller ikke særligt flot. Men det føles satme godt.

Klokken er nu 02.36 og jeg vil forsøge finde dynen. Jeg blev færdig med "Om at spise dyr" i sidste uge og læser nu "Idealister" af Hans Scherfig, som jeg også næsten er færdig med. Det kunne endda være, at jeg når at blive færdig med den i nat. Åh ja, lad os se! I morgen (eller, i dag) er jo også den store dag, hvor jeg - og så mange andre - finder ud af om de er kommet ind på deres studie :-) 

Sov fremragende!


No comments:

Post a Comment