Hjemmelavede (varme) pandebrød med lækker ost og stegte, krydrede squash. Så simpelt og så afsindsigt lækkert. Squash er simpelthen noget af det bedste jeg ved - specielt når de er direkte fra køkkenhaven. Indsæt savle smiley. Det gør simpelthen ondt i hjertet af købe squash i supermarkedet, når man først har smagt dem fra haven. Min kære Mutter var forbi i går og havde taget to smukke squash med - jeg var intet mindre end sjæleglad. I dag vil jeg lave en overordentlig portion lækker mad med en masse squash, karry, gurkemeje, kokosmælk, ris, champignoner, asparges og røde linser. Plus alt det løse man finder ud af hen af vejen. Madlavning er nu engang en fantastisk følelse.. Grænserne fjernes simpelthen i et køkken, når man er bevæbnet med gryde og kniv. En grønsagskniv, vel at mærke. 

2 comments:

  1. Uhm, det lyder lækkert, er også vild med squash. Sjovt at støde på din blog herinde, helt ved et tilfælde da jeg søgte på "sjæleglad" i et forsøg på at finde glade, kreative bloggere i DK. Håber det smagte!

    ReplyDelete
  2. Er blevet fast læser. Hyggelig blog.
    xxx,
    Julie.
    Niiiiiicejulie.blogspot.com

    ReplyDelete